Salam sejahtera Ke Panel Login  

Sembang2 >> Sembang Resepi , Hiasan & fesyen >> Resepi : Acar Putik Pisang Gala
(Pengendali : LangBuana, Harsha )
 
Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
Dimasukkan oleh Tajuk Topik : Resepi : Acar Putik Pisang Gala
bobo75

1 . Dihantar pada 01hb Dis 2003 09.34:03 pagi   [Edit]
assalamualaikum...

Bobo ada masalah ckit ni. Ader sesape tahu masak acar putik pisang gala tak? Kalau ada tolonglah forwardkan bobo resepi tu. Itu hari masa balik kampung ada makan acar tu, best betul rasanya. Resepi ni biasanya orang Kelantan yang selalu buat.

Kiut sokmo

IP : 219.93.238.150

syauqina

2 . Dihantar pada 01hb Dis 2003 11.09:30 pagi   [Edit]


pertama kali lah dengar acar ni ... tapi kekadang mendenya sama tapi nama berlainan tu yang jadi keliru sgt tu ... pisang gala tu pisang apa ???

* Mesej ini telah diedit oleh syauqina pada 01hb Dis 2003 11.12:49 pagi

IP : 219.93.8.6

bobo75

3 . Dihantar pada 01hb Dis 2003 4.26:28 ptg   [Edit]
Bobo pun tak tahu cammana nak explain..pisang tu lebih kurang cam pisang abu tapi banyak biji...tak tau kat sini panggil pisang apa. Acar ni berkuah cam acar ikan..

IP : 219.93.238.150

syauqina

4 . Dihantar pada 02hb Dis 2003 2.10:29 ptg   [Edit]
ooo pisang yang byk biji tu ... tak pernah jumpa lagi lah masakan camni .... dapat kat negeri mana tu ?

* Mesej ini telah diedit oleh syauqina pada 02hb Dis 2003 2.10:55 ptg

IP : 219.93.8.6

Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
 

 

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim | Hubungi Kami

 

 

Sembang2 versi 7.0c
Hakcipta Terpelihara Kometsoft (M) Sdn Bhd / Melayu.com 1998 - 2003
" Sesiapa yang meniru tanpa kebenaran adalah orang yang sangat jahat "