hanis
2 tahun yang lepas
#bacaansantaihanismanis

#bukubuku

#bacaansantaihanis

Tgk tajuk pun tau ni novel cintan-cintun ? kan...tapi mmg sesuai utk bacaan umum sbb aii yg bukan penggemar bacaan novel mcmni pun boleh 'carry-on' lagi dgn crita yg cuba disampaikan?...katanya bila ? dilukai berkali-kali, kekecewaan akan merajai hati, dan mula keyakinan diri tenggelam dan tak timbul2 lagi...haaa, jadi dia cuba utk mengejar yg lain drpd cinta-kasih ke arah bidang pendidikan setinggi2 yang dia boleh gapai dan berharap dgn kejayaan tu nanti dia akan lebih bernasib baik dlm alam ?...tapi tu lahhh, bila dah paku ?dlm kepala tu 'aku takkan boleh bahagia dlm hidup bercinta' (ecewahhhh), dia jadi susah laaa walaupun ada org sekeliling yg cuba nak bantu; dan walau ada yg syg juga cuba membantu utk membina kembali konpiden level si buah hati; tetap tak berhasil, segalanya kaku, macam air yg dicurah ke daun keladi (tak memberi kesan kpd yg dicintai)...tapi berkat usaha, sampan yang teroleng2 di tgh lautan gelora pun boleh mudik ke pesisir utk berlabuh dgn jayanya~~~hahaha, lebih kurang gituuu la citenya...?haaa tepukkk??????menarik laaa buku ni...boleh la cari dan baca kalau nak tahu na...?