hanis
2 tahun yang lepas
#bacaansantaihanismanis

Bimasakti Menari?? karya Sri Rahayu Mohd Yusop ni mmg ??????. Betuiii tak tipu~~~ ?sbb aii berjaya habiskan pembacaan buku ni dlm tempoh tak sampai 5 jam pun...??'perghh' dia mmg tak boleh bincang...aii suka sgt sbb dia guna nama2 saintifik utk sesetengah perkataan yg menjadikan kita sbg pembaca dpt belajar sepanjang pembacaan tu...dah la dpt belajaq pasal bintang2, dpt belajaq pulak pasal kelip2, pasal skala langit gelap dan teknologi mesra hijau yg mungkin berpotensi utk direalisasikan dlm alam realiti...aii sukaaaaa sgt(??wuhoooo??)...tak silap aii, buku ni jugak digunakan oleh pelajar2 menengah bagi kajian novel depa...haaa mmg sesuai sgt laa, sbb laras bahasa yg mudah, penuh maklumat dan karya yg berfikiran jauh mcm ni yg patut disuapkan pd minda anak2 muda kita, haaa gituwww... Oleh yg demikian,(chewahhh guna penanda wacana tuuu?) jgn lupa pi cari satu naaa??????