khairulamri
5 bulan yang lepas
Apakah hadiah hari jadi yang wanita paling sukai? (wanita sahaja jawab)

Hello Wanita semua..


Apakah hadiah hari jadi yang paling anda sukai? Kami sebagai seorang lelaki kadang-kadang habis idea nak bagi hadiah apa. Maklumlah setahun mesti ada hadiah utk hari2:

  • birthday
  • hari kekasih
  • hari ibu
  • hari anniversary
  • hari raya aidilfitri
  • hari raya aidiladha
  • hari pekerja (jika isteri bekerja)
  • hari guru (jika isteri guru)


terima kasih

Marni
5 bulan yang lepas

Untung betul la setahun boleh dapat hafiah banyak-banyak macam tu.. hahaha.. tapi nak beri idea juga.. selain barang kemas, boleh beri jam, pakaian, beg, kasut, buku (supaya isteri sentiasa ada ilmu baru), peralatan memasak, peralatan keperluan rumah (vacuum cleaner, Coway pun boleh hahaha), pokok bunga sama ada palsu atau hidup, dan dan.. banyak lagi la haisshh.. 😅

hani_ls
5 bulan yang lepas

Gadjet dapur!!! Walaupun jadi gajah putih...lama2 berkarat jua!!😛😛🤭🤭

Marni
5 bulan yang lepas

Kak Hani, saya suka hadiah buku.. Mahal sikit.. Barang dapur boleh beli kat Kedai Eco RM2.10 je.. 😂

CikAbe
5 bulan yang lepas

Assalamualaikum.. 😉

Saya disini...

AttOkzDikulgai
5 bulan yang lepas

Bagi pakej spa.. manicure ke..

voucher barang kemas ke..

hani_ls
5 bulan yang lepas

Ohhh...brg dapur dr eco atau mr diy...happy home...mahupun daiso tak termasuk dlm gadjet idaman yaaa......🤭🤭🤭

Al_Amin
5 bulan yang lepas

Hari hari yg tak payah masak, ada orang kemas rumah, ada orang jg anak, kita boleh gi berenang...


Tp xde lg harinya🤐

PompuanPdah
5 bulan yang lepas

Bunga orked (sbb tahan lama)

Cadar mahal (sbb suka tukar2 dan very useful)

Steam iron philips

Wireless vacuum (philips or dyson)